Probleme practice pe care trebuie sa le rezolve ORICE firma pentru a evita amenzile uriase prevazute de GDPR!


  • Moduri concrete in care GDPR va afecteaza activitatea
  • Documente noi pe care trebuie sa le intocmeasca Departamentul HR
  • Clauze speciale obligatorii in contractele de munca, fisele de post, regulamentul intern


Stimate manager HR,

Atentie, incepand cu 25 mai 2018, protectia datelor personale a devenit 
un subiect extrem de periculos, care trebuie tratat cu toata seriozitatea!


Regulamentul UE 2016/679 (GDPR) a intrat in vigoare si, vreti-nu vreti, el trebuie respectat cu strictete. Amenda de 4% din cifra de afaceri cu care sunt sanctionate abaterile este REALA si ea va poate destabiliza serios afacerea!

Ce masuri trebuie sa luati pentru a avea 
siguranta ca nu incalcati prevederile GDPR?


Specialistii Grupului Rentrop & Straton au sintetizat pentru dvs. cele mai frecvente probleme practice pe care le creeaza aplicarea GDPR si au pus la punct solutiile optime, cu pasi clari de urmat si temeiuri legale explicate impecabil.

Rezultatul este CD-ul Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare – un produs complet, cu o utilitate extraordinara pentru orice firma, care trece in revista si rezolva (punct cu punct) toate obligatiile pe care vi le aduce GDPR. Sunt prezentate inclusiv modele editabile de documente, clauze speciale de introdus, notificari – toate redactate fara cusur!




“Este cea mai buna lucrare despre modul in care 
GDPR afecteaza o societate comerciala obisnuita!”


Gabriela Dumitrache, manager HR, Fokus Group, Bucuresti:

"Ati sintetizat clar si pe intelesul tuturor problemele care trebuie avute in vedere de orice societate comerciala. Implicatiile GDPR sunt explicate foarte bine, am aflat exact cum se modifica contractele de munca, regulamentul intern, ce inseamna consimtamantul angajatilor. Foarte util capitolul despre monitorizarea salariatilor, cu referiri la supravegherea video si la regimul juridic al comunicarilor private. Apreciez studiile de caz, foarte bine alese pentru frecventa cu care sunt intalnite in practica, si solutiile oferite, excelent argumentate cu temeiuri legale."

Top 3 situatii sensibile pe care 
trebuie sa le rezolvati urgent!


1. Trebuie sa intocmiti un act aditional la contractul de munca al fiecarui angajat care are acces la date cu caracter personal, cu clauza de confidentialitate in domeniul protectiei acestor date.
  • Cum trebuie sa sune aceasta clauza?
  • Ce obligatii concrete in acest sens va avea salariatul? (Sunt 6 obligatii clare.)
  • Ce sanctiuni risca in caz de abatere?
2. Trebuie sa schimbati modul in care redactati anunturile de recrutare
  • Ce informatii pot sa contina aceste anunturi?
  • E necesar sa solicitati consimtamantul candidatilor pentru stocarea CV-urilor?
  • Cat timp aveti voie sa pastrati aceste CV-uri?
3. Trebuie sa faceti anumite precizari specifice in Regulamentul intern al firmei
  • Ce date personale ale angajatilor va sunt intr-adevar necesare?
  • Cum pastrati aceste date, cat timp si in ce scop?
  • Ce masuri de monitorizare a activitatii angajatilor aplica firma?
Solutiile complete ale acestor probleme sunt prezentate in detaliu pe CD-ul Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare. CD-ul contine si raspunsuri pentru o multime de alte intrebari cu care va intalniti in practica si care va pot crea dificultati:
  • Ce documente trebuie intocmite de catre firmele cu mai putin de 250 de angajati?
  • Ce modificari trebuie operate in Revisal?
  • Exista obligatii speciale privind intocmirea statelor de salarii si a declaratiilor fiscale?
  • Ce responsabilitati are medicul de medicina muncii, dat fiind ca el intra in contact cu date personale sensibile?
  • Este obligatoriu ca firma sa isi publice politica de confidentialitate pe pagina web?
  • Daca in regulamentul intern exista prevederi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, acestea mai trebuie introduse si in CIM sau in fisa postului?
  • Ce masuri trebuie luate in cazul dosarelor de personal (copii CIM si alte acte aditionale) tinute la punctele de lucru ale companiei?
etc.




Atentie la monitorizarea angajatilor!
(extras de pe CD)


Puteti monitoriza GPS deplasarile angajatilor cu autovehiculele firmei? 
Adevarul este ca monitorizarea este uneori interzisa chiar daca aveti consimtamantul angajatilor, iar alteori este permisa chiar si fara consimtamant, daca exista un interes legitim (cum ar fi, de exemplu, interesul asigurarii securitatii bunurilor companiei si al prevenirii deteriorarii acestora). 

Se poate monitoriza cu camere video un spatiu de lucru?
Da, dar durata de activare a camerelor video trebuie sa fie limitata in timp; in nici un caz un salariat nu poate fi filmat 8 ore/zi. Motivarea filmarii activitatii unui salariat trebuie sa fie foarte solida (daca exista suspiciunea de furt, de exemplu). Nu se accepta ca motivare simpla verificare a modului de utilizare a timpului de lucru sau productivitatea muncii.


Ce regim au fotografiile candidatilor care 
se prezinta la un interviu de angajare?
(extras de pe CD)


Recomandam sa nu stocati fotografia atasata CV-ului, care nu este absolut necesara si care face parte din categoria datelor biometrice (sensibile) protejate prin art. 9 din GDPR. Acelasi regim il au si fotografiile angajatilor necesare pentru eliberarea legitimatiilor de acces - e bine ca acestea sa nu fie arhivate nici pe perioada angajarii, nici dupa aceea.


Ce obligatii are administratorul bazei de date a firmei?
(extras de pe CD)


Administratorul trebuie sa respecte cu strictete procedurile interne referitoare la protectia datelor cu caracter personal, in special in ceea ce priveste:

Pastrarea parolelor: administratorul e obligat sa pastreze in conditii sigure parolele si mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter personal pe care le prelucreaza in virtutea atributiilor sale de serviciu.

Copierea datelor personale: administratorul nu va copia pe suport fizic niciun fel de date cu caracter personal disponibile in sistemele informatice ale societatii, cu exceptia situatiilor in care aceasta activitate se regaseste in atributiile sale de serviciu sau a fost autorizata de catre superiorul sau ierarhic.

Accesul la datele personale: administratorul trebuie sa interzica in mod efectiv si sa impiedice accesul oricarui alt salariat la canalele de accesare a datelor personale disponibile pe computerul societatii cu ajutorul caruia isi desfasoara activitatea.

Transmiterea date: administratorul nu va transmite pe suport informatic si nici pe un altfel de suport date cu caracter personal catre sisteme informatice care nu se afla sub controlul societatii sau care sunt accesibile in afara societatii.
 
 



Ghidul pe care vi-l oferim cuprinde:
  1. Solutii practice (intrebari si raspunsuri) pentru probleme frecvent intalnite 
  2. Model CIM GDPR 
  3. Model act aditional cu clauza GDPR 
  4. Model clauza GDPR 
  5. Model regulament intern cu clauza GDPR 
  6. Model decizie numire DPO
  7. Modele fise de post cu atributii GDPR
  8. Decizie notificare de incalcare a securitatii datelor cu caracter personal
  9. Textul complet al Regulamentului 2016/679 (GDPR) 
     
Bonus!
In aceasta lucrare veti gasi inclusiv solutii la probleme legate de protectia datelor personale la locul de munca, oferite de prof. univ. dr. Raluca Dimitriu, unul dintre specialistii de top in dreptul muncii din Romania!


Va reamintim ce spune Regulamentul GDPR 
si de ce este el atat de important!


GDPR spune in principiu ca informatiile pe care le detineti despre salariatii dvs. (nume, adresa, adresa de e-mail, telefon, CNP, date privind starea lor de sanatate sau convingerile politice etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber! Ele trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor revine in intregime firmei, in special dvs.

Dvs., managerul HR, sunt cel care gestioneaza toate datele personale 
ale angajatilor! Dvs. sunteti direct responsabil pentru protectia lor!


Comandati chiar acum lucrarea care va prezinta in amanunt toate masurile pe care trebuie sa le luati pentru a fi permanent in regula: CD-ul Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare!




Comandati chiar acum CD-ul!
Protejati-va impotriva celei mai dure amenzi intalnite in Romania!


Produsul: Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
Continut: probleme practice de HR pe care le creeaza aplicarea GDPR si solutiile oferite de specialisti

Pret: 142 de lei + 5% TVA,
Pret redus cu 17%, fata de pretul standard de 171 lei + 5%TVA


Mod de livrare: prin curier, la sediul/domiciliul dvs
Garantie: aveti 30 de zile la dispozitie in care puteti returna produsul. Veti primi integral inapoi suma achitata, fara absolut nicio intrebare suplimentara din partea noastra

Asteptam cu placere comanda dvs.!




Beneficiati CHIAR acum de
 
OFERTA SPECIALA: 45% REDUCERE!
 
Achizitionati „Pachetul VITAL departamentului HR" format din
4 lucrari de exceptie marca Rentrop & Straton:
  • Protectia datelor personale la locul de munca. Ghid practic de implementare
  • 47 Modele de fise de evaluare a angajatilor 
  • 202 Modele de Fise de Post
  • Procedura completa la angajare. Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
 
PRETUL SPECIAL va asigura TRANSPORTUL GRATUIT!
 
Platiti doar 238 lei + TVA = 249.9 lei
si uitati de calculul taxei de transport!


 






 
Cu deosebita consideratie,

Alexandra Dumitrache


Coordonator produs
Divizia Legislatia Muncii
Rentrop & Straton
 


Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna iulie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Bifati produsele dorite:


Persoanele care au comandat produsul Protectia datelor personale la locul de munca - Ghid practic de implementare au fost interesate si de:


Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale si de marketing.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Pro, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSPRO.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.